OLD SITE

You're currently viewing the old version of the GameGrin site as this article hasn't yet been moved to our new site.

Visit the new site at www.gamegrin.com

Another Teamfortress 2 Trailer : Meet the Sniper

Another Team fortress 2 Trailer from the "Meet the" series
This time we have been honoured with the sniper trailer

Rasher | 23rd June, 2008
POBmaestro's picture
lolz! Gotta be the best one yet; bloody hilarous
Yea, these are near-immense.
Roger_Mellie's picture
Anyone know what the Pyro achievements are in this next update (which will spoil the game while everyone grinds for them.)
Nice

Should be playing again soon if my hand/wrist get better soon :S
Roger_Mellie's picture
Quote:
Originally Posted by iNTOXiCATiON View Post
Should be playing again soon if my hand/wrist get better soon :S
Must... Resist... Comment... Opportunity...











WANKER!!! WANKER!!! HAHAHA!!11!!1!!eoneoenoeneoenoneoneoneone1


I fail.
Sin_Chase's picture
Just watched it now, bloomin' awesome tbh

Keep watching it and seeing new things, never noticed the jars of piss accumilating as he drank coffee in his #1 Sniper mug xD

Really really nice job, funny and the way they have animated all of it, superb. Its on par if not as good as professional moviebound animated titles. All the little quirks/movements. Awesome.
Roger_Mellie's picture
Worst. Accent. Ever.
Quote:
Originally Posted by Sin_Chase View Post
Really really nice job, funny and the way they have animated all of it, superb. Its on par if not as good as professional moviebound animated titles. All the little quirks/movements. Awesome.
TF2 movie anyone?
Sin_Chase's picture
Quote:
Originally Posted by Snoozer View Post
TF2 movie anyone?
I was thinking exactly that as I re-watched over the Demoman one

I would pay to see it.
evilgiraffeman's picture
Really enjoyed this one. Can't wait for the last three though, I think that Pyro, Medic and Spy have the potential to be even better.

Loving the update and was amazed it was out so soon, I wasn't expecting it for a few more months.
Vulpine's picture
Awesome!
Gunn (LA)'s picture
Quote:
Originally Posted by Vulpine View Post
Awesome!
Have to agree with ^

Those were class and made me want to get it, pity I ain't got the time to play tho ...

And a movie would be funny as fk

Other items from around the web